Do Portugalii

Pamiętam moje ostatnie wczasy, jakie spędziłem w podróży po europie. Zaplanowałem ten wyjazd już od dłuższego czasu, dlatego wszystko miałem perfekcyjnie przygotowane. Pozwoliłem sobie wziąć w tym czasie dłuższy urlop po to jedynie aby jak najbardziej skorzystać z tego odpoczynku.

Wraz z małżonka w dużym stopniu określiliśmy najważniejsze pozycje wycieczki. Cel tej wycieczki był wyznaczony na zachód od Polski. Naszym ostatecznym dążeniem było dotarcie do Portugalii, jednakże po drodze mieliśmy zamiar zwiedzić najciekawsze zabytki każdego z krajów, przez które byśmy przejeżdżali. Zaczynając od Niemiec, Belgi i Holandii, przez Francję i Hiszpanie na Portugalii przestając. Z początku podjechaliśmy do Berlina pociągiem, gdzie wyczekiwał na nas znajomy, pokazał nam miasto i zaproponował nocleg na kilka dni. W trakcie zwiedzania miasta napomnieliśmy na firmę oferującą przewóz osób Belgia. Postanowiliśmy skorzystać z ich oferty. Była to bardzo komfortowa droga, a jako iż ta sama firma miała busy do Holandii i ich oferta zawierała przejazdy holandia białystok i na innych trasach przewozy holandia uznaliśmy ze po zwiedzeniu niewielkiego kraju, jakim była Belgia jeszcze raz skorzystamy z ich transportu. W samej Holandii widzieliśmy popularne pola kwiatowe i wiatraki oraz Amsterdam. Następna na naszej ścieżce była Francja. Nie obyło się oczywiście bez zahaczenia o Paryż i osławioną wieże Eiffla. W okresie wizyty w tym kraju poznaliśmy w pewnej wsi miłą rodzinne, z która się zaprzyjaźniliśmy. Na ostatnie dwa kraje nie mieliśmy już szczególnie czasu i obeszliśmy je w bardzo spiesznym tempie. Z Portugalii powróciliśmy samolotem do domu.

Pozostałe artykuły o rekreacji i podróżach: